RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Accept acum Abundența mea







În numele Preaiubitei mele Prezenţe EU SUNT și
Preaiubitului meu Sine Sfânt Hristos, chem –
 Lorzii Manifestării, Îngerii Prosperității, Fortuna, Zeiţa Aprovizionării
și Domnul de Aur să mă ajute acum  stăpânesc toate condițiile exterioare
ale vieții mele în modul cel mai perfect a Lui Dumnezeu,
inclusiv adevărata mea abundenţă.


Încărcaţi! Încărcaţi! Încărcați în viața mea și folosiți astăzi
toate binecuvântările pe care trebuie să le primesc. Infuzaţi-mă cu
Înțelepciunea Maeştrilor Ascensionaţi și Puritate, pentru ca eu
să nu le mai experimentez din nou, lipsa sau limitarea.


Flacără din Inima mea –  extinde-te prin intermediul celor patru corpuri
ale mele, fără a limita, un flux mare de abundență divină.
Saturați-mă cu suficientă Flacără Violetă și Lumina Vindecătoare de Smarald
pentru a-mi păstra viața într-un echilibru și în armonie perfectă.


EU cer invincibila Protecție și Înțelepciune a Lui Dumnezeu
în toate eforturile mele financiare.

EU cer să devin un magnet al atracției, atrăgând spre mine
toată bogăția de care am nevoie pentru a-mi îndeplini
planul meu divin pe Pământ, să-mi realizez Ascensiunea
și să-mi pot ajuta semenii mei să facă același lucru.

EU aduc mulţumiri pentru că se face în conformitate cu
Voia Sfântă a Lui Dumnezeu. Îmi accept abundența acum
cu Iubire și Recunoștință.

Și așa să fie, iubit EU SUNT!


Recunoștința este cheia pentru a atrage o mai mare abundență. Arătați întotdeauna recunoștință pentru tot ceea ce primiţi. Apreciaţi asistența minunată pe care o primim acum  de la Tărâmurile Luminii. Fie ca tu să fii un Dumnezeu Victorios în tot ceea ce faci!


    Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! 
Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!