RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Rugăciune pentru Iubirea de Sine și pentru Înălțare





și pentru Înălțare


De la Domnul Dumnezeul Ființei mele, EU SUNT Cel ce SUNT, eu decretez:

Am Iubire pentru călătoria mea în Ascensiunea Mea. Am Compasiune

pentru toate durerile fizice și emoționale care încă mai sunt de vindecat.

Mulțumesc acum pentru că vindec trecutul și reînvierea noului.

Ca Maestru al expresiei Divine, mergând pe Pământ,

Acum aprind Lumina asupra Divinității mele.

Acum activez și transform ADN-ul meu la potențialul său din a cincea dimensiune.

Acum aleg să se vindece și să întinerească complet, corpul meu fizic.

Eu aleg să rămân fericit/ă, armonios/asă și recunoscător/are.

Îmi revendic măiestria care este a mea pentru a-mi manifesta libertatea.

Permit Divinității mele să se manifeste într-un mod minunat.

Mulțumesc că se face în acord cu Voia Sfântă a Lui Dumnezeu!

Fac apel la arborii Ascensiunii din Lumină să se deplaseze prin mine

zilnic și la fiecare oră. Și așa este, iubit EU SUNT!

(Repetați de 3 ori)


   Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!