RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Pentru un Câmp de forță, de Protecție







Lumina este cea mai puternică emanație a întregii Creații. Este important să invocați  cu toată Puterea Primei Raze a Lui Dumnezeu pentru Protecție și Voință Divină.


În numele iubitei mele Prezenţe EU SUNT, din Inima Lui Dumnezeu, invoc un arbore invincibil al Primei Raze de Protecție a Lui Dumnezeu să fie pus peste mine. Să-mi înconjoare fiecare celulă, atom și electron al Ființei mele, încapsulându-mă într-un Câmpul de forță invincibil al Voii sfinte a Lui Dumnezeu.


Lăsați acest arbore în Lumina Safirului Albastru să se extindă în diferitele mele corpuri și în toate chakrele mele. Tăiați şi  Eliberaţi-mă de orice este mai puțin decât, cea mai înaltă Lumină din mine. Flacără Albastră a Iubirii Divine păzește-mi câmpul de forță al Protecției, zilnic și la fiecare oră. Știu că "EU SUNT" absolut protejat în orice moment și în toate locurile. Eu îmi exprim recunoștința profundă pentru toată asistența care mi-a fost dată întotdeauna. Amin!


 Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J


      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!