RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Accept Darul Ascensiunii Mele Acum!





Accept Darul Ascensiunii Mele Acum!


Preaiubit Tată Ceresc / Maică Dumnezeu și propria mea Prezenţa Dumnezeu – 

EU SUNT, înăuntrul și deasupra mea, vă salut și vă trimit iubirea mea 
cea mai pură – divină și recunoștință.Vă mulțumesc pentru darul Vieții 
și cer darul Înălțării mele în Tărâmul Luminii și al Iubirii. 
Este dorința și intenția mea de a împlini Planul meu Divin pe Pământ 
și de a ajuta Pământul și semenii mei să facă același lucru.


Vă rog să-mi pregătiți sufletul pentru Înălțarea Mea în această viață 
și să-mi aduceţi toate lecțiile de care am nevoie pentru a învăța 
să trec cu succes de toate nivelurile celor șapte Inițieri Sacre pentru
a mă califica pentru Înălțarea mea. Eu cer ca procesul de purificare 
ce-mi este necesar pentru a face acest lucru să-mi fie arătat zilnic. 
De asemenea, cer ca purificarea mea să se desfăşoare cu cea mai mare 
ușurință, iubire, har, înțelepciune și blândețe. Cu cea mai adâncă 
Dragoste, Umilință și Predare, fac acum această cerere.


Cu cea mai adâncă Iubire, Umilință, Recunoștință și Predare, mă deschid 
să primesc darul Înălţării mele. Cu cea mai profundă Iubire, Umilință, 
Recunostință și Predare, declar că, în calitate de Copil al Lui Dumnezeu, 
sunt demn de Ascensiunea mea. Cu cea mai adâncă Iubire, Umilință, 
Recunoștință și Predare, accept acum Ascensiunea mea și pe deplin accept
Divinitatea mea. Cu cea mai adâncă Iubire, Umilință, Recunoștință 
și Predare, accept toate darurile pe care le primesc ca Ființă Unificată! 
Îți mulțumesc pentru darul Înălțării mele în această viață! 
Și așa este, iubită EU SUNT!


Formulează aceste rugăciuni o dată, de trei ori, de șase ori sau de nouă ori pentru fiecare, conform îndrumării tale interioare. De fiecare dată când repeţi o rugăciune,construiești un impuls de Lumină, codificat în rugăciune.


    Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!