RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Afirmaţiile Ascensiunii







de la

 Arhanghelul Gabriel


EU SUNT o fântână a Tinereţii şi a Purităţii Eterne.

EU SUNT plinătatea Victoriei mele în Hristos.

EU SUNT una / unul cu Inima Lui Dumnezeu.

EU SUNT Puritatea Iubirii.

EU SUNT Puritatea Flacării Reînvierii.

EU SUNT Puritatea Flăcării Vindecătoare.

EU SUNT Puritatea Flacării Înălțării.

EU SUNT Puritatea tuturor dorințelor mele.

EU SUNT Puritatea tuturor gândurilor și sentimentelor mele.

EU SUNT Puritatea intențiilor mele.

EU SUNT Puritatea tuturor chakrelor mele.

EU SUNT Puritatea Iubirii în formă fizică.

EU SUNT Dumnezeu în acțiune, în toate.

EU SUNT împlinirea Ascensiunii mele în Lumină.

Îmi revendic Libertatea și Victoria în Lumină ACUM!


(Repetați fiecare afirmație de 3 ori)


   Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!