RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

În Voia Lui Dumnezeu – Rugăciune





În numele Dumnezeului "EU SUNT", invoc prezența Maestrului Iubit El Morya, Arhanghelului Mihail și toți Maeştrii Înălţaţi și ingerii Iubirii Flăcării Albastre a Voinței Lui Dumnezeu de a mă călăuzi și de a mă proteja zilnic și la fiecare oră. 


Arhanghel Mihail, intră în viața mea. Ajută-mă să depășesc toate densitățile cu sabia ta de flacără albastră. Taie şi lasă-mi drumul liber și eliberează-mă de orice negativitate și erori ale trecutului.


Eu cer ca un fulger albastru al Iubirii divine să fie stabilit asupra ființei mele, asupra casei mele, familiei mele, a muncii mele și a tuturor afacerilor mele.


Eu cer călăuzirea ce-mi trebuie a manifesta Voința Lui Dumnezeu în toate aspectele vieții mele pentru a îndeplini scopul meu divin aici pe Pământ și să-mi fac Ascensiunea în Lumină.


Eu cer ca Voia Lui Dumnezeu să se manifeste peste tot pe Pământ, așa cum
este în Tărâmurile de Lumină și Libertate. Mulțumesc că cererea mea a
răspuns conform Voinței Sfinte a Lui Dumnezeu.
Şi așa să fie, iubit EU SUNT!


Simțiți-vă liber să repetați fiecare rugăciune de mai multe ori.
De trei ori este un număr bun.


      Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!