RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Pentru o Infuzie de Flacără Violetă








EU SUNT Flacăra Violet, care mă aprinde acum.

EU SUNT Flacăra Violet care infuzează fiecare dintre chakrele mele.

EU SUNT Flacăra Violet care activează fiecare parte a ADN-ului meu.

EU SUNT Flacăra Violet care șterge toată imperfecțiunea umană.

EU SUNT Flacăra Violet care mă înconjoară cu Dragostea Mamei / Tatălui Dumnezeu.

EU SUNT Flacăra Violet ce caută calea pentru Ascensiunea mea glorioasă în Lumină!


Flacără Violet, O Flacără Violet, puteți inunda toată planeta și toată
omenirea într-un câmp auric al Luminii voastre, eliberând și transformând
tot ceea ce este mai mic decât perfecțiunea Lui Dumnezeu!
Și așa să fie, Preaiubit EU SUNT


   Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!