RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Rugăciune pentru Iubirea Divină







În Numele Preaiubitei mele Pezenţe EU SUNT
Chem Puterea Iubirii Divine pentru a fi amplificată în Inima mea
și în lume în fiecare zi. EU SUNT Iubire, Plăcută Iubire,
Radiantă Iubire, Iubire necondiționată! Dumnezeu îmi mistuie
umbrele Transmutându-le în Iubire!


În această zi, EU SUNT un Foc al Iubirii Divine
ce curge prin fiecare celulă a ființei mele!


EU SUNT un flux viu şi pur al Iubirii Divine, Acest lucru
nu poate fi construit niciodată prin teamă, Furie, ură, dispreţ și lăcomie!
Toate gândurile negative și sentimentele sunt acum dizolvate și
consumate de către Puterea Iubirii Divine, care EU SUNT!


EU SUNT, EU SUNT, EU SUNT Iubirea, Eu trăiesc în conștiința Iubirii!
EU SUNT Iubirea în expresia sa cea mai deplină,
Binecuvântez întreaga omenire cu Iubirea Divină!
EU radiez iubire! EU SUNT iubire în acțiune,
Binecuvântare, Înălțare și Vindecare pe tot Pământul!


   Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!