RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Extinderea Calităților Divine







 Preaiubită Prezență a Lui Dumnezeului, EU SUNT, invoc cu umilință 
din înăuntrul meu ca fiind expansiunea calităților tale de Iubire Divină, 
Înțelepciune, Putere, Tact, Compasiune, Răbdare, Diplomație, Iertare, 
Fraternitate, Tinerețe Veșnică, Frumusețe, Perfecțiune, Fericire Continuă,
Devotament, Libertate, Toleranță, Cunoaștere și Auto-Măiestrie.


Solicit abilitatea de a vedea pe fiecare dintre semenii mei ca parte a Sinelor 
mele mai Mari, pentru a ajuta pe fiecare să se trezească la adevărata lor 
Identitate în Dumnezeu.


Cer ca EU să-i pot ajuta cu împlinirea planului lor divin.
Cer să-mi pot dezvolta propriile talente la cele mai înalte potențiale.
Solicit ca corpurile mele, emoțional și mental să fie armonizate, ridicate 
și purificate prin acțiunea Focului Violet și a Flăcării Ascensiunii.


Mă ofer ca un instrument al Lui Dumnezeu, pentru a transmite multele 
binecuvântări pentru toată viața pe planetă, care prin mine, 
conștiința să fie înălțată și pacea restabilită.


Poate fi amplificată de Dumnezeu într-o spirală în continuă creștere a 
Iubirii și Recunoștinței pentru multele binecuvântări și oportunități 
de creștere pe care le oferă această Viață pe Pământ.
Acum stau pe Pământ, manifestându-mi întregul potențial în Dumnezeu.
Şi așa este, iubit EU SUNT!


   Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!