RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Ușa Deschisă pentru Aprovizionare





Ușa Deschisă pentru Aprovizionare


Eu sunt Ușa Deschisă pe care nimeni nu o poate închide 
în casa marei comori a Iubitei mele Prezențe EU SUNT 
și Înălțimea Maestrului Nelimitat cu Aprovizionarea de toate
 darurile bune și perfecte, acum manifestate în viața mea.


Pe Marea mea Prezență EU SUNT o recunosc ca fiind 
"Ușa pentru Toate Lucrurile", mereu așteptând să mă 
inunde cu o aprovizionare nelimitată, în timp ce îmi 
aliniez conștiința cu legea atracției și a abundenței divine.


Acum cer ............... (denumiți-vă cererea) pentru a fi manifestată în lumea mea în acest moment, în conformitate cu Planul Divin pentru viața mea. Mulțumesc, că toate nevoile mele sunt îndeplinite în mod constant.
              Și așa este, iubit EU SUNT!


   Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!