RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Decret pentru Aprovizionare




Decret pentru Aprovizionare


Preaiubită Puternică Prezență Victoriosă EU SUNT, 
Preaiubiți Domni ai Manifestării, cer întregului Spirit 
şi Marii Frăţii Albe, pentru asistența voastră în eliberarea 
aprovizionării mele necesară pentru a-mi împlini destinul 
meu aici pe Pământ cu ușurință și grație 
și fără limitări financiare.


Eliberaţi, eliberaţi, livrarea nelimitată de bani și orice dar perfect 
în viața și în realitatea mea și în viața tuturor celor care servesc 
Lumina Dumnezeului Atotputernic și care îndeplinesc planul 
divin pe Pământ. (de 3 ori)


EU SUNT reînvierea și viața ofertei mele, mereu prezente 
și în creștere din inima Lui Dumnezeu.

Recunosc că Prezența mea EU SUNT, este o sursă nelimitată 
a alimentării care curge prin mine în serviciul Luminii.

Prezența Maestrului EU SUNT, manifestă un flux constant de 
bogăție în viața mea pentru a produce perfecțiunea necesară 
de a-mi manifesta planul divin pe Pământ în această viață.

Prezența Maestrului EU SUNT conduce și manifestă o mare
abundență în viața mea, inclusiv toți banii pe care EU – 
îi voi avea vreodată de la marele depozit al Cerului.

Îi mulțumesc, și îl laud pe Dumnezeu că EU – acum am, 
și că așa cum EU – vorbesc, rugăciunile mele sunt imediat răspuns.
Și așa să fie, iubit EU SUNT!


Aveți întotdeauna îngrijă să vă concentrați pe manifestarea solicitărilor dvs. cu constanță până când obțineți ceea ce doriți sau aveți nevoie. Aveți grijă să nu vă concentrați asupra lipsei dumneavoastră. Concentrându-vă asupra a tot ceea ce nu vă doriți, se poate manifesta aceasta în viaţa voastră.


   Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!