RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Invocarea Flăcării Aurii a Iluminării - I -







Flacără Aurie Glorioasă a Iluminării din Inima Lui Dumnezeu, 
din Marele Soare Central, invoc prezența iubitului Lord Lanto,
pe Maestrul Kuthumi și Frăția Robelor Aurii, pe
Zeul și Zeița Meru în inima, mintea și sufletul meu.


Vă cer să-mi inundați ființa cu uleiurile prețioase ale Iluminării, 
revărsate peste mine în strălucire fără limite pentru a transforma 
conștiința mea din tot ceea ce este mai puțin decât perfecțiunea divină.


O, Flacăra a Luminii, atât de strălucitoare și radiantă,
O, Flacăra Lui Dumnezeu, atât de minunat să privești,
Fântâni neîncetate de Iubire şi Înțelepciune,
Adu-mă acasă în Inima Soarelui!
Vino acum în plinătatea puterii tale,
Ia-mă de mâna și condu-mă pe calea mea,
Deschide-mi ochii și arată-mi viziunile,
Inundați-mi viața cu minunile voastre.
Flăcără a Iluminării arde prin mine!

(Repetă de 3 ori)


Prin urmare, aleg să merg cu Dumnezeu prin focurile Iubirii din inima mea.
Eu declar că EU SUNT acel Dumnezeu în manifestare.


Mă deschid să primesc un Râu puternic de Lumină Aurie strălucitoare 
in  Iluminarea care curge prin mine.


 Declar că, EU SUNT acest Râu de Lumină, 
EU SUNT acest Râu de Pace Aurie, 
și EU SUNT acest Râu al Iluminării.
Şi așa este, iubit EU SUNT!


  Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!