RENAŞTEREA CONŞTIINŢEI LEMURIENE

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale şi pe Lemurieni!

Rugăciune pentru Iluminare







Iubită Prezenţă EU SUNT, Lumina Sufletului meu, 
cer puterea deplină a focului sacru din Templele Iluminării 
pentru eliberarea completă a Flăcării Iluminării 
prin întreaga mea conștiință, ființă și în lume.


Cer ca Flacăra Iluminării să ardă și să transforme 
tot ceea ce ar împiedica manifestarea Iubirii, 
a Înțelepciunii și a Puterii în interiorul și în afara 
fluxului meu de viață și Ascensiunea mea în Lumină.


Îi rog pe Maeştrii Luminii să-mi reînvie memoria 
adevăratei mele identități în Dumnezeu și
 schiţa planului meu divin.


Din Flacăra Iluminării, cer să-mi restaurez 
conștiința deplină a lui Hristos, așa cum este ea
 rânduită de Dumnezeu la începutul coborârii 
mele în formă şi manifestare.


Cer ca Flacăra Iluminării să coboare și să 
 lumineze cu Înțelepciunea Divină, fiecare celulă 
a ființei mele, în chakra mea coroană și 
în toate celelalte chakre ale mele.


Eu cer ca Flacăra Iluminării să mă reconecteze 
din nou spre cunoașterea Pură pentru Totdeauna 
la Mintea Universală a Lui Dumnezeu.


Inundați Pământul cu Flacăra Iluminării în fiecare
 zi pentru a arăta oamenilor drumul lor spre Acasă.


O, frumoasă și prețioasă Flacără Aurie, 
lasă-ți Lumina Ta să aducă sfârșitul separării  
în conștiința conducerii, în manifestarea 
Scopurilor Sfinte ale Lui Dumnezeu și 
reîntoarcerea Erei Iubirii și a Iluminării.
Şi așa este, iubit EU SUNT!


 Rugăciuni la cele Şapte Flăcări Sacre - Aurelia L.J

      Traducere  Suzi Mirea

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

CONTRIBUIŢI CU O "DONAŢIE" DE LA "INIMĂ-LA-INIMĂ"

Susţineţi printr-o DONAŢIE această activitate a lui Suzi Mirea pentru timpul acordat acestor lucrări necesare tuturor în aceste vremuri de transformări planetare! Butonul „DONATE” în dreapta paginii fiind activ!

Informatiile prezentate se pot transmite mai departe, doar mentionand sursa, link-ul original !!!

Din RESPECT pentru semenii nostri – invatatorii nostri, pentru Renasterea Constiintei Lemuriene!